Prinsessenjurk.nl

Meest gestelde vragen

  • Bestellen is heel eenvoudig. Wanneer je klaar bent om de bestelling af te ronden, dan klik je rechtsboven op ‘Winkelwagen’. Je krijgt nu een overzicht van de artikelen die je hebt geselecteerd en via de knop ‘Nu bestellen’ begint het bestel- en betaalproces. Deze bestaat uit de volgende 6 stappen:

    1. Log in, maak een account aan of ga verder als gast en of vul je persoonlijke gegevens in
    2. Geef aan of je wil gebruik maken van de cadeauservice en vul de cadeautekst in
    3. Vink aan of je de nieuwsbrief wil ontvangen
    4. Kies nu je bezorgmoment en betaalmethode
    5. Vul nu een evt. kortingscode in en controleer je bestelling. Eventuele wijzigingen kun je nu nog aanbrengen. Bevestig vervolgens je bestelling.
    6. De bestelling is nu definitief en bij ons binnengekomen, hartelijk dank daarvoor!
    Je gaat hierna naar de betaalkassa om de betaling af te ronden.
    Problemen? Bel of mail dan onze klantenservice.

  • Geen tijd om je cadeautje zelf in te pakken? Of wil je jouw cadeau rechtstreeks naar de jarige versturen? Dat kan!

    Met de grootste zorg pakken wij het cadeautje(s) feestelijk in met jouw persoonlijke boodschap aan je (klein-)kind. Deze tekst word met de hand geschreven op een mooi kaartje; uiteraard alles in de stijl van prinsessenjurk. Dat word een feest om te geven!
    Jij kiest je waar je bestelling naar toe gaat; het adres van de jarige of op je eigen adres zodat je het zelf ingepakt cadeau kan geven. Daarna ontvang je een verzendbevestiging met een Track&Trace-code, zodat je zelf het cadeau kan volgen wanneer deze bij de ontvanger bezorgd wordt. Deze feestelijke inpakservice is slechts 3,50 per bestelling.

    TIP: geef aan bij 'Jouw persoonlijke boodschap' voor welke gelegenheid het cadeautje is en wij zorgen voor een passende cadeauverpakking (bijvoorbeeld: meisje/jongen, verjaardag-, kerst- of sinterklaas).

  • Voor bestellingen binnen Nederland en België die per enveloppe worden verzonden, vragen wij 2,95 aan bezorgkosten. Voor pakketbestellingen is dat 4,95 en voor avond- en spoedleveringen 6,95.
    Bestellingen boven de 50,- worden GRATIS bezorgd.

    Je kan ook kiezen om jouw bestelling op te halen in Oisterwijk, NL (alleen op afspraak!). Uiteraard vervallen dan de verzendkosten. Neem dan voordat je de bestelling plaatst, even contact met ons op.

  • Overdag
    Als je binnen Nederland of België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden en heb je deze de volgende werk- of zaterdag in huis.

    Avondbezorging (alleen voor NL)
    Met de mogelijkheid van avondbezorging kan je zelf bepalen welke avond je jouw bestelling thuis wilt ontvangen. Wanneer je PostNL - avondbezorging aanvinkt, heb je een keuze uit verschillende bezorgavonden tussen 18.00 – 22.00 uur.

    Spoedbezorging (alleen NL)
    Cadeautje vergeten? Bestel dan op maandag t/m vrijdag (met uitzondering van de feestdagen) tussen 24.00 uur en 12.00 uur en ontvang jouw bestelling dezelfde dag tussen 18.00 en 22.00 uur.

    Ophalen op afhaallocatie
    Alleen mogelijk bij bestellingen vanaf  20,- binnen Nederland of België (België-afhaallocatie-bestellingen na 16.00 uur worden de volgende werkdag verstuurd). Klik hier voor meer info op site van PostNL of Bpost .

    Met deze verzendmethode, bepaal je zelf waar je jouw bestelling ophaalt. Je hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Met ruim 2600 locaties, is er altijd één afhaallocatie van PostNL of Bpost in jouw buurt. Selecteer jouw afhaallocatie tijdens het bestelproces. Op basis van postcode, plaatsnaam of regio worden de dichtstbijzijnde locaties getoond, inclusief openingstijden. Je maakt een keuze en klikt op bevestigen en vervolgens vervolg je het bestelproces. Na ontvangst van jouw betaling sturen we je bestelling naar het door jouw gekozen afhaalpunt. Je kan de status van jouw zending na 24 uur online volgen via PostNL of Bpost Track & Trace.

  • IDEAL (NL)
    Met deze betaalwijze kan je heel eenvoudig en 100% veilig betalen met jouw bankpas uitgegeven in Nederland. Kies voor deze betaalwijze in het bestelproces en je komt automatisch in het internetbetaalsysteem van jouw eigen geselecteerde bank. Jouw betaling geschiedt aan Stichting derden gelden Multisafepay o.v.v. jouw ordernummer.

    Bancontact/Mistercash (BE)
    Je kan hier betalen met jouw bankpas en creditcard uitgegeven in België. 90% van de Belgische banken is hierop aangesloten. Jouw betaling is gegarandeerd safe. Meer informatie beschikbaar via deze link.

    Overboeken
    Je kan ook betalen via bankoverboeking - IBAN: NL80ABNA0528665901 t.n.v. La Luzz onder vermelding van jouw ordernummer (zie hiervoor jouw orderbevestiging). Na ontvangst betaling wordt jouw bestelling direct uitgeleverd. 

    Afterpay (NL)
    Je kan ook achteraf betalen. Je ontvangt dan eerst je artikelen en ontvangt daarna per mail een factuur van Afterpay, welke je binnen veertien dagen betaald via iDEAL of via bankoverboeking. Meer informatie over Afterpay, vind je hier.

    Betaling met creditcard
    Op het moment dat je kiest om met creditcard te betalen, krijgen wij als webwinkelier geen inzage in jouw creditcardgegevens. Dit om fraude te verkomen. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards. Wij accepteren Mastercard en VISA.
    Indien je betaling geaccepteerd is, krijgen wij direct een melding en kunnen we jouw order versturen.

    PayPal
    Prinsessenjurk heeft een Paypal account en daar kan zonder extra kosten gebruik van gemaakt worden.

  • Als je binnen Nederland of België op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur hebt besteld en je betaling is ontvangen, dan heb je deze de volgende werkdag in huis. Ook kan je gebruik maken van onze spoedbestelling; besteld tussen 24.00 en 12.00 uur, dan ontvang je dezelfde werkdag nog jouw bestelling met onze spoedservice (alleen voor NL). Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden.

    Alle enveloppen en pakketten voor België worden afgeleverd door Bpost. Bestellingen na 16.00 uur worden geleverd met PostNL met uitzondering van de afhaallocaties; de ontvangen België-afhaallocatie-bestellingen na 16.00 uur worden de volgende werkdag verstuurd.

    Je ontvangt altijd een bevestiging per e-mail zodra je bestelling verzonden wordt. Hierin vind je ook een Track & Trace code van Post NL/BPost, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.

  • Ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Bij je bestelling vind je een retourformulier (aan de achterkant van de tekening). Vul deze volledig in en stuur dit formulier mee met de ongedragen, onbeschadigde artikelen inclusief aangehecht artikelkaartje in de originele verpakking. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport. Bij beschadiging kunnen wij kosten in rekening brengen.

    De verpakking dient voldoende gefrankeerd verstuurd te worden naar:
    Nederland: Sprendlingenpark 26, 5061 JV  Oisterwijk
    België: Gemeentelaan 53 bus 77, 2381 Weelde

    Verzendkosten komen voor rekening klant. De verzendkosten van het nieuw te versturen artikel komen voor rekening leverancier.  Tip! Wanneer het artikel dat je terug wilt sturen in een envelop, kun je dit met briefpost terugsturen. Dit scheelt qua kosten, maar houd er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is, in tegenstelling tot pakketpost.

    Bij ruiling sturen wij direct na ontvangst van je pakket het gewenste artikel naar je toe. Mocht deze echter niet voorradig zijn, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
    Bij retournering ontvang je het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel(en) terug op je rekening of word het bedrag op de factuur verrekend bij achteraf betalen binnen max. 14 dagen. Stuur je de hele bestelling retour, dan ontvang je ook de betaalde verzendkosten van deze bestelling terug. Terugstortingen worden altijd uitgevoerd op dezelfde wijze als waarmee de order door jou is betaald.

    Geen retourformulier ontvangen? Vraag deze dan op via klantenservice@prinsessenjurk.nl

  • Ben je ontevreden, heb je een verkeerd artikel ontvangen of is je artikel kapot (bezorgd)? Meld dit dan via klantenservice@prinsessenjurk.nl Dan zoeken we samen naar een oplossing.

  • Copyright © 2020 Prinsessenjurk.nl